Tuesday, June 29, 2010

At Kuala Lumpur

Ade satu haritu phone aku rosak, aku simpan duit nak repair phone tu tapi duit tu aku gune pergi KL sebab semate mate nak jumpe Z. So aku pinjamlah phone kawan aku. Nasib baiklah kawan aku bagi pinjam. Hmm 12June2010 aku jumpe die kt KL (first meet) time tu aku seronok gile sebab dapat jumpe dengan die. Hmm haritu jugak aku ade gath dengan Comm aku. Lepastu die kate die taktahu nak lepak dekat mane then die ikutla aku pergi KLCC. Time aku lepak dengan die and member member aku, die abaikan aku. Die bagi aku sakithati die lebih layan member member aku daripada die layan aku. Tapi bile aku nak mintak rokok sebatang dekat member die pun die nak marah aku. Belum lagi aku mintak numberphone member die. Numberphone? Die boleh kate dekat member aku "Eh comel doe kau, kau ade numberphone?" time tu mungkin die fikir aku tak dengar ape yang die cakap. So aku diam jela then aku duduk sorangsorang dekat situ, die boleh lagi tangkap gambar dengan kawan aku. Aku diam jea aku tak tangkap gambar dengan kawan die pun. Hmm aku diam. Teringat pulak die ade tangkap gambar dengan budak mane ntah siap pegang tangan lagi tu. Korang bayangkanla cemburu tak cemburu aku time tu. Aku diam jea haishhh. Aku kate dekat die "takpe, tak kisah pun normal laa tu" aku covercover laa sikit, buruk sangat laa kalau aku touching dengan die start tu jugak die terlebih sporting dengan aku. HAHA mase dekat sane aku jalanjalan dengan die tapi time tu die nak balik dah. Dalam perjalanan nak balik tu die terserempak dengan kawan die, then die tak perasan ade sorang laki yang die suke dulu ade dengan membermember die time tu. Aku cakap laa dekat die yang aku nampak laki yang die suke tu, terus die rase macam tak senang duduk. Padahal sebelum tu die dah bagitahu dekat aku yang die dah tak contact lagi dengan laki tu and die dah taknak jumpe pun laki tu lagi lepastu die call laki tu, aku kate takpayah, aku ajak die balik tapi die buat tak endah jea ape yang aku kate dekat die huhhhh. Die ajak budak tu jumpe. Aku ape lagi aku terus belah laa daripade tempat tu, lagi mau lepak ka. HATI PUN SAKIT TENGOKNYE. Aiyaaa!

1 comment:

  1. betul tu adite.aku.mie and ramai lagi saksi di tempat tu.and aku nampak ape yang berlaku antara korang time tu.

    ReplyDelete