Tuesday, June 29, 2010

First


Ini kisah pasal seorang perempuan ni dengan aku. Name panggilan die bermule dengan huruf Z dan penghujungnye A. So aku akan bagi kerekter dekat perempuan ni dengan nama Z lah. Harap korang semue boleh faham yee. First aku kenal Z ni kt MySpace. Mulai itu die nak kawan dengan aku. Aku tak kisah pun kalau die nak kawan dengan aku. Aku ade kata dekat die "Kalau kite kawan pun mesti sekejap sahaje" lepastu die kata "Mane ade i bukan macam itu" aku kata lah "Kalau you tak macam itu kita try lah kawan sampai Raya" lepastu die kata kalau lebih daripade itu pun boleh. Mase aku dah mule kawan dengan die, aku ade girlfriend namenye bermule dengan huruf A. Tak sampai seminggu aku dengan Z macam dah ade feel of each other. Aku rase macam ade something wrong. Z ni layan aku 24jam tak macam gf aku layan aku. Hmm aku suke kawan dengan die sebab die baik dengan aku. Kitorang kawan tak sampai sebulan pun. Lepastu pada 1 May 2010 aku dengan Z pun couple. Sebab kitorang dah tak boleh nak simpan kitorang punye feel of each other anymore that's why lah kitorang masing masing terpaksa honest kitorang punye feel. And then, established our relationship on that date. A/girlfriend aku? Aku terpakse lah tinggalkan A/girlfriend aku because Z was came in my life. Tapi aku tak salahkan Z. Sebab aku fikir maybe die yang terbaik untuk aku. Mase aku kawan dengan die, die ade janji dengan aku. Die janji dengan aku yang die nak kawan dengan aku sampai bile bile kalau boleh. Mase kitorang couple banyak jugak yang kitorang kene sabar. Yela kene tahan dengan perangai masing-masing. Tapi takpe walauapepun yang berlaku time tu aku tetap sayang die. First aku couple dengan Z, we are very happy kott. Yela kite dah tau perangai masing-masing nak dikatekan setiap hari tak sah kalau takde bende yang boleh gelak. Sepanjang aku dengan Z couple mesti ade sahaje masalah, masalah ape lagi kalau bukan cemburu and salah faham. Bende macam itu standard lah terjadi kalau dalam pasangan couple ni. Haihhhhhhhh

No comments:

Post a Comment